Rugby Club Leuven organiseert het jaarlijks eetfestijn in het weekend van 27 & 28 april 2019. Gelieve op voorhand in te schrijven via Twizzit. Klik hier om naar de inschrijving te gaan.

Het wordt een druk weekend met heel wat wedstrijden, sfeer en gezelligheid op zaterdag en zondag. Het ideale moment om met de vrienden, ouders, grootouders de grote ‘rugby familie’ van Leuven te ontdekken.

Zaterdagmiddag kan er al na de training van de Rugbyschool aangeschoven worden voor een gezellige lunch. En in de namiddag sluiten dan de U14 en U18 samen met de Dames mee aan tafel na hun respectieve matchen. De dames spelen hun laatste wedstrijd van het seizoen tegen Antwerpen. De U14 ontvangt RC Luxembourg, de dames Antwerpen en de U18 hoopt in het voorlaatste wedstrijd van het jaar de titel in tweede divisie te pakken.

Zondagmiddag gaat het festijn gewoon door, en spelen onze heren hun twee thuismatchen tegen BUC. Hoe meer supporters, hoe meer vreugde, want het wordt een belangrijke match voor onze Senioren.

Op het menu staan drie klassiekers die geserveerd worden met Belgische frietjes:
· Vol-au-vent in romige saus
· Stoofvlees gegaard in een bruin biertje
· Gehaktballen in tomatensaus.

Dit alles aan de democratische prijs van 10€ per portie (prijs in voorverkoop). De dag zelf zal aan de kassa 15€ per portie aangerekend worden.

In Rugby Club Leuven wordt cashless betaald, of met de bankkaart of met de lidkaart.